Nieuw
Draai na iedere bestelling aan het rad en maak direct kans op mooie prijzen!
Daarnaast verloot Foodticket iedere 6 maanden een Toyota Aygo t.w.v. € 11.500.
Nieuw
Draai na iedere bestelling aan het rad en maak direct kans op mooie prijzen!
Daarnaast verloot Foodticket iedere 6 maanden een Toyota Aygo t.w.v. € 11.500.
Over ons
Shato Breda is meer dan 30 jaar een begrip in Breda aan de Ginnekenweg. Restaurant Shato is het eerste restaurant in Breda waar drie diverse keukens samenkomt tot één multi-culturele keuken! U kunt keuze maken uit de Turkse keuken met Iskender of Döner, de Marokkaanse keuken met Harira soep of ga je toch voor een klassieker de Italiaanse pizza? Of gewoon voor alledrie! uw beleving onze verantwoordelijkheid.
Bij Shato streven we naar klanttevredenheid en gericht op de wensen van ons gasten. Gastvrijheid staat bij ons op de eerste plek. Iedereen is welkom en mag zijn zoals hij, zij of die is. Bij onaangename ervaring willen we u vriendelijk vragen om dit te melden bij ons. Dat kan anoniem per post of per mail (info@shato.nl).
Sinds het bestaan van Shato is er veel gebeurd! Meerdere verbouwingen, de aanpassingen aan het menukaar maar ook de mensen. Wij hebben kinderen zien opgroeien, kinderen die met papa en mama mee uiteten gingen zijn nu zelf papa of mama geworden! Misschien wel het mooiste wat er is. Maar ook een reeks tegenslagen als de economische crisis, corona en de inflatie maakt het niet altijd makkelijk om door te gaan. Hiervoor zijn soms gedwongen aanpassingen nodig.
Reservering
Voor reserveringen kunt u gebruik maken van de link hieronder. Gemakkelijk en snel kunt u een tafel reserveren. U kunt ook ons bellen op 0765206561 voor reserveringen. Voor reserveringen vanaf 16 personen verzoeken wij om telefonisch contact op te nemen. Mocht u buiten openingstijden willen reserveren dan kunt u een mail sturen naar info@shato.nl. Graag uw naam, tijd, aantal personen en eventueel voorkeurstafel aangeven.
Onze deuren zijn op alle dagen van de week geopend vanaf 16:00 tot middernacht. U kunt vooraf al een reservering plaatsen.
Duurzaamheid
Ook bij Shato zorgen we ervoor dat er minder voedsel verspild wordt. Elk bedrijf of organisatie pakt dat op zijn eigen manier aan. Wij vinden het belangrijk om op een goede manier om te gaan met vlees die over is en deze niet te verspillen. Daarom heeft Shato een programma opgezet waarbij overgebleven vlees en groentes wordt gedoneerd aan gezinnen die het moeilijk hebben.
Ons bedrijf vindt het belangrijk om op een goede manier om te gaan met voedsel en deze niet te verspillen. Daarbij staat circulariteit hoog op de agenda. Veel van overgebleven voedsel wordt hergebruikt in andere gerechten, zoals bij de huisgemaakte Linzensoep. En mocht er dan nog voedsel over zijn? Dan maakt de kok een verrassingsmenu voor alle medewerkers. Alleen samen verminderen we de voedselverspilling, doe je mee?
#Samen-tegenverspilling
Uiteraard is het mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wil je snel geholpen worden? Bestel eenvoudig en snel op onze eigen website en wij zorgen dat je eten klaar staat op het door jou gekozen tijdstip. Betaal direct online snel en veilig met iDEAL, zo hoef je in de winkel niets meer af te rekenen.
Geen zin om de deur uit te gaan? Bestel snel en eenvoudig op onze eigen website en wij zorgen dat het eten wordt bezorgd op het door jou gekozen tijdstip. Wil je direct kunnen genieten van je maaltijd? Betaal direct online snel en veilig met iDEAL, zo hoef je aan de deur niets meer af te rekenen.*
*vanwege personeelstekort kunnen bezorgtijden langer duren dan u gewend bent van ons. Excuus voor het ongemak.
Wilt je solliciteren? Stuur ons een mail: info@shato.nl
Meeloopstage Horecamedewerk(st)er Shato*
Opleidingsniveau: MBO niveau 1, MBO niveau 2, MBO niveau 3, MBO niveau 4
Dagen per week: 3, 4 of 5 dagen
Beschikbaar: vanaf september 2024
Stageduur: 2, 4 of 8 maanden (in overleg)
Beschikbaarheid: 24 - 32 per week (parttime of full-time)
Stagesoort: Meewerkstage
Stagevergoeding: 200-400 euro op part/full-time basis (in overleg)
Als Horecamedewerker maak je onze gasten, jong en oud, blij met de heerlijkste kapsalons, Turkse en Italiaanse pizza’s, salades en desserts van Breda. Word een van de meest geliefde medewerkers van ons restaurant en combineer je kooktalent met een flinke portie klantvriendelijkheid.
Wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s die ons willen helpen bij het bereiden van diverse gerechten zoals kapsalon, schotels, pizza’s, desserts en meer. Werktijden zijn beschikbaar overdag en eventueel ’s avonds (diensten beginnen vanaf 15:00 uur tot ongeveer 21-23 uur).
Altijd al willen werken in een semi-fastfood restaurant met hoge klantgerichtheid? Benieuwd hoe wij ons concept al 30 jaar succesvol houden? En wil je weten hoe het is om aan de Ginnekenweg te werken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
* Als erkend leerbedrijf dragen wij bij aan de toekomst van het vakmanschap en zijn wij een schoolvoorbeeld voor de horecabranche
Helaas komt het wel is voor dat we iets vergeten zijn, bestelling niet op tijd aankomt of misschien heeft u wel een compliment! Laat het ons weten. Wij staan altijd open voor feedback en zetten onze gasten altijd op de eerste plaats.
Daarbij ook alvast onze welgemeende excuses. Als mensen kan het voorkomen dat we fouten maken. Ons streefdoel is om geen fouten te maken natuurlijk!
U kunt ons bereiken op mail info@shato.nl. Wij streven ernaar om zo snel als mogelijk te reageren op uw mail.
Sinds het bestaan van Shato werken wij samen met partners. Wij geloven in dat je samen meer kunt bereiken. Een samenwerking met hetzelfde doel kan voor een restaurant een positief hebben op de reputatie en het aantrekken van nieuwe gasten en/of medewerkers.
Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Wilt u ook partner worden? Stuur ons een mail info@shato.nl of bel ons op 076 - 520 65 61.
Dit jaar hebben 105.000 Nederlanders hun stem uitgebracht omde beste bezorgrestaurants van het land te bepalen. In totaalzijn 55 restaurants in verschillende categorieën bekroond, enin Breda is de hoofdprijs naar Shato aan de Ginnekenweggegaan.Restaurant Shato is uitgeroepen tot het beste bezorgrestaurant van Breda.Met een focus op uitmuntende klantenservice, snelle bezorging en heerlijketen, heeft Shato de harten van de Bredanaars gewonnen en de meestestemmen gekregen. Het wordt gebaseerd op stemmen uit 2023, maar deprijs wordt in 2024 uitgereikt.
"We zijn ontzettend vereerd en blij met deze erkenning," zegt Hakim. "Dezeaward is een prachtige beloning voor ons harde werk en onze toewijdingaan kwaliteit en service. We willen onze gasten bedanken voor hunvertrouwen en hun stemmen. Dit motiveert ons om onze service continu teverbeteren en de hoge standaard te handhaven waar we bekend omstaan."
Op een zonnige vrijdagmiddag, zit ik samen met Hakim Celik, de eigenaar en het gezicht van Shato, gevestigd aan de Ginnekenweg 69 in Breda. Terwijl de eerste gasten worden verwelkomd, heeft Hakim tijd vrijgemaakt om te praten over de afgelopen 30 jaar van Shato, en wat de toekomst in petto heeft.
WAT MAAKT SHATO TOT EEN BEGRIP?
Hakim is bescheiden geeft het woord aan zijn dochter, Nuran Celik, die met trots uitlegt dat Shato veel meer is dan alleen een eetgelegenheid. Het is eenwarm bad waar liefdevol bereid eten en oprechte aandacht samen komen. Zelfs als klanten voor een dichte deur staan en Hakim nog aanwezig is, maakt hij nog even gauw iets voor ze klaar wat ze kunnen meenemen. Hakim zelf wordt liefkozend 'Shato' genoemd door de klanten, die niet alleen voor het eten komen maar ook voor de band die ze met hem hebben opgebouwd. Shato is een warm bad waar liefdevol bereid eten en oprechte aandacht samenkomen.
WAAROM KIEZEN KINDEREN VOOR SHATO?
"Kinderen willen naar Shato en niet naar McDonald's," merkt Hakim op. "Ze weten dat ze hier niet alleen lekker eten krijgen, maar ook kunnen genieten van de gezelligheid, spelletjes zoals UNO of Memory en kleurplaten die we aanbieden." Dat kinderen hier zo graag naar toe komen is te danken aan huno uders. De liefde voor Shato wordt al een aantal generaties aan elkaar doorgegeven. Op deze manier bouwt Hakim een unieke band op met zijntrouwe klanten en dat uit zich onder andere in het sturen van kaartjes naar klanten als ze jarig zijn, maar klanten sturen ook kaartjes en foto’s naar Hakimvanaf hun vakantiebestemming. Kinderen willen naar Shato en niet naar McDonald's.
HOE ONDERSCHEIDT SHATO ZICH VAN ANDERE DÖNER EN SHOARMAZAKEN?
'Het thuisgevoel en de persoonlijke touch zijn essentieel bij Shato. Hier ben jeniet alleen om te eten, maar ook om te genieten van een goed gesprek, eenspelletje of live voetbalwedstrijden, bijvoorbeeld van NAC. We zijn echt eenrestaurant en niet alleen in de late uren open voor afhaal.’ Maar ook hetgedeelte ‘klant is koning’ komt terug in het onderscheid. ‘Als iemand eigenbijzondere voedingsvoorwaarden heeft en zelf champignons meeneemt voorbij de Shoarma dan kan dat gewoon en als je last-minute belt of je morgeneen feest bij ons kan geven regelen we het voor je. Dat ‘a la minute’ of ‘evensnel’, is wel iets unieks wat wij kunnen bieden in deze tijd. Je hoeft bij Shatoook niet te reserveren, je kan gewoon met een groep van 6 – 8 personenbinnen wandelen.
’Hier ben je niet alleen om te eten, maar ook om te genieten van een goedgesprek, een spelletje of live voetbalwedstrijden.
HOE IS SHATO ONTSTAAN?
Shato begon 30 jaar geleden als een Italiaans/Turks restaurant, maar heeftzich ontwikkeld tot een van meest toegankelijke en gezellige plekken aan deGinnekenweg.
'Ik heb mijn passie en enthousiasme altijd gedeeld met mijnkinderen, die vaak hebben meegeholpen in de zaak en nu nog steedsbetrokken zijn.
Wij zijn in de jaren 90 begonnen als een klassiekshoarma-tentje. Dat nu is uitgegroeid tot een volwaardig restaurant aan deGinnekenweg 69' ofwel de P.C. Hoofstraat van Breda volgens zijn kinderen.'Daar zijn wij, maar ook de ras-Bredanaar, super trots op.
WELKE UITDAGINGEN ZIJN ER GEWEEST IN DE AFGELOPEN 30JAAR?
'Brand bij de naastgelegen zaak vier jaar geleden was een grote uitdaging. Ditwas midden in de nacht en de volgende avond zou hier een besloten feestzijn. We hebben flink gepoetst om alles klaar te hebben zodat het feest doorkon gaan. De genodigden hebben niks gemerkt van hoe het er een paar uureerder uitzag. Toen ze erachter kwamen zeiden ze dat het uiteraard niet doorhad hoeven gaan zodat we het in alle rust hadden kunnen regelen, maar datis Shato.'
'Ook de coronacrisis bracht uitdagingen met zich mee, maar dat is onseigenlijk heel erg meegevallen. Alles ging door qua bestellingen enbezorgingen behalve het restaurant binnen. Hierdoor was er geen afhaal enhad ik dus ook geen personeel en kon ik mij op het eten focussen dat werdbezorgd.'
WAT IS HÉT GERECHT DAT SHATO VERTEGENWOORDIGT?
'Shoarma is absoluut het kenmerkende gerecht van Shato! Hoewel deKapsalon ook geliefd is bij de gasten is Shoarma wel onze basis van hetconcept.
Grappig feitje, Döner is iets van de laatste 10 jaar.'
HOE GAAT SHATO OM MET DIGITALE ONTWIKKELINGEN?
'Mijn kinderen hebben hier heel goed meegeholpen. Ze begeleiden mij met alhet geduld en maken de systemen zo makkelijk mogelijk zodat ik er snel enzelfstandig mee aan de slag kan. Digitale ontwikkelingen blijven eenuitdaging, ook voor ons, maar de focus ligt altijd op de kwaliteit van het eten.
' WAT ZIJN HOOGTE- EN DIEPTEPUNTEN VAN SHATO?
'Een recent hoogtepunt was de Thuisbezorgd prijs die we hebben gewonnen,terwijl een dieptepunt toch wel de impact van de coronacrisis was ondanks dathet bij ons is meegevallen. Het zit hem vooral in dat we de zaak van binnenniet konden gebruiken terwijl we net hadden verbouwd en een nieuwe mooieinrichting hadden. Daarnaast hadden we ook een nieuw concept met onderandere ontbijt maar dat vergt meer personeel en dat kunnen we op ditmoment niet veroorloven.
'HOE GAAT SHATO OM MET RUSTIGERE MOMENTEN?
'Rustigere momenten, voornamelijk tijdens warmere dagen, wordenopgevangen met speciale acties en dergelijke om de klanten toch te blijvenverwelkomen. De horeca blijft een onvoorspelbaar branche maar wel degezelligste!
'WAT BRENGT DE TOEKOMST VOOR SHATO?
'Hier zijn mijn zoon Hakim Junior en ik veel mee bezig. We kijken naargezonde en vegan opties, maar de kernwaarden van liefdevol en goed etenvoor de klant blijft centraal staan. Als ik de zaak uiteindelijk overdraag aanHakim Junior zal hij zich nog meer gaan bezighouden met automatiseringen,online zichtbaarheid en dergelijke om het nog hipper te maken.
Bezorging was ruim een uur later wat erg vervelend was. Toen we belde (half uur na geschatte tijd) waar onze bestelling bleef werd er gezegd dat ze vanwege drukte nog niet begonnen waren. Bij de ingeschatte tijd dient hier natuurlijk rekening mee gehouden te worden. In het verleden hebben wij (op een feestdag) last gehad van een extreem verlate bezorging (4u later). De bezorgtijd dient echt beter ingeschat te worden. Door de nieuwe pizzadoos plakte de onderste pizza aan de onderkant van de andere doos. Daarnaast is die ene pizza niet goed warm te houden, omdat die doos geen deksel heeft. Op één pizza miste daarnaast een ingrediënt (verse tomaat) en bij de andere pizza ontbrak een los bakje met saus. Voor deze dure pizza’s verwachten wij al met al betere kwaliteit en service.
maandag: | - | |
dinsdag: | - | |
woensdag: | - | |
donderdag: | - | |
vrijdag: | - | |
zaterdag: | - | |
zondag: | - |
maandag: | - | |
dinsdag: | - | |
woensdag: | - | |
donderdag: | - | |
vrijdag: | - | |
zaterdag: | - | |
zondag: | - |